Klantenreferenties

Een product is pas geslaagd als het tevreden klanten heeft. Dat is niet anders voor Falcon software. Gelukkig zijn er reeds vele dierenhulpverleningsinstanties die dagelijks naar volle tevredenheid met Falcon werken. Een aantal van hen delen graag hun ervaringen en daar zijn wij bij Falcon ICT heel dankbaar voor. 

Dierenambulance Nijmegen en Omstreken

Er werd veel tijd besteed aan papieren documenten. Bij zowel de meldkamer als op de ambulance als bij de de opvang. Met Falcon kwam er een einde aan de grote reeks papieren. “Tijd kost geld. Wij hebben winst in tijd op alle vlakken, van aanmelden tot afmelden. We hebben veel meer tijd om ons met dierenwelzijn bezig te houden en niet meer altijd praktisch bezig te zijn door papieren rompslomp af te handelen.”

Dierenambulance Nijmegen, Paul en de 120 vrijwilligers zijn blij met hun nieuwe werkwijze. Kostbare tijd gaat nu naar de dieren in plaats van het meervoudig verwerken van informatie in analoog en digitaal formaat. “De tijdswinst met Falcon komt direct ten goede van de dieren en zij staan bij ons voorop”

Stichting Centrum voor Dierenhulpverlening

Het heeft jaren geduurd waarbij de situatie was zoals hij was maar niet zoals men het wilde bij deze organisatie. Invoer achteraf en als gevolg een enorme achterstand maakt het rapporteren aan de gemeente onmogelijk. Er werd al gekeken of het bestaande systeem wellicht live registratie zou kunnen aanbieden. 

Falcon kwam op de radar doordat de opvang een registratiesysteem zocht. Al snel waren ambulance en centrale overtuigd en enthousiast over de mogelijkheden. Een systeem waarbij weinig fout kan gaan. Binnen zes maanden was Falcon live en is iedereen blij met Falcon te werken. Het biedt overzicht, controle en gemak. 

Dierenambulance Nijmegen en Omstreken

Er werd veel tijd besteed aan papieren documenten. Bij zowel de meldkamer als op de ambulance als bij de de opvang. Met Falcon kwam er een einde aan de grote reeks papieren. “Tijd kost geld. Wij hebben winst in tijd op alle vlakken, van aanmelden tot afmelden. We hebben veel meer tijd om ons met dierenwelzijn bezig te houden en niet meer altijd praktisch bezig te zijn door papieren rompslomp af te handelen.”

Dierenambulance Nijmegen, Paul en de 120 vrijwilligers zijn blij met hun nieuwe werkwijze. Kostbare tijd gaat nu naar de dieren in plaats van het meervoudig verwerken van informatie in analoog en digitaal formaat. “De tijdswinst met Falcon komt direct ten goede van de dieren en zij staan bij ons voorop”

Scroll to Top